Ook opgenomen in leercatalogus van ABN AMRO (MyLearning) en Rabobank (Time2Grow).

Hét trainingsprogramma voor het voeren van een duurzaam hypotheekgesprek.
- Waarom de bank woningverduurzaming belangrijk vindt?
- Of je genoeg technische en inhoudelijke kennis hebt om hier een goed klantgesprek over te kunnen voeren?
- Wat redenen zijn voor jouw klant om hiermee aan de slag te gaan? (naast de hoge energierekening)
- Of jij degene bent die klanten kan stimuleren hun woning te verduurzamen?
Dan is dit trainingsprogramma voor jou!
- Woningverduurzaming wordt steeds belangrijker in het hypotheekadviesgesprek. Van de hypotheekadviseur wordt verwacht dat zij/hij klanten adviseert over duurzame keuzes en uiteraard over duurzame financiering.
- Dit trainingsprogramma helpt hypotheekadviseurs een waardevol klantgesprek te voeren over woningverduurzaming. Een interactieve trainingsdag met terugkomsessie.
The SUSC Masterclass
- Programma training: 1 trainingsdag van 9.30 uur tot 18 uur
- Aangevuld met: 2 zelfstudie-opdrachten
- Locatie: Utrecht
- Taal: Nederlands
- Trainer: Anne Wagenmans en gastsprekers
Leerdoelen
Na deze training:
- Ben je op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid;
- Heb je kennis van woningverduurzaming en subsidies;
- Ken je succesfactoren van een klantgesprek over verduurzaming;
- Ben je op de hoogte van het Waardemodel, 10 argumenten voor woningverduurzaming;
- Ben je klaar voor het effectieve duurzame klantgesprek!
Trainingsinformatie
- Max 12 deelnemers.
- Kijk hier voor trainingsdata.
- Een trainingsdag op locatie en online terugkomsessie.
- Prijs 995 € ex btw, incl lunch en borrel.
In-company
De inhoud van de SUSC Masterclass
Thinking
We behandelen de ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid en het belang hiervan voor de klant én voor de bank.
Je kennis rondom woningverduurzaming wordt verrijkt door HomeQgo en Simpel Subsidie. Zij nemen je mee in de wereld van isolatie, zonnepanelen, warmtepompen en subsidies.
Values
Naast de kennis van de ontwikkelingen en de woningverduurzaming is het persoonlijke perspectief van de deelnemers een belangrijk element van het het klantgesprek. We bespreken persoonlijke zienswijze en voornemens.
Ook in de terugkomsessie staan we stil bij hoe de persoonlijke ervaring was met het klantgesprek.
Practice
Voor toepassing in de praktijk doen werken we met drie praktische SUSC gespreksmodellen.
Deze modellen geven stevige handvatten, haakjes en argumenten te gebruiken tijdens het klantgesprek. Zo blijft het niet bij kennis en persoonlijke drijfveren. Je bent klaar voor een impactvol duurzaam klantgesprek!
‘Er zijn wel wat deuren open gegaan tijdens deze training. De trainster en de locatie gaven zo’n positieve vibe en energie dat ik deze training iedereen kan aanraden. Ik zal de opgedane kennis met veel energie en enthousiasme uitdragen.’
Kim Hoeboe
Financieel Adviseur Wonen, ABN AMRO