De duurzame transformaties in de maatschappij worden steeds belangrijker en gaan steeds sneller. Ontwikkeling zoals de schaarste van grondstoffen, stijgende inkoopprijzen voor bijvoorbeeld energie en nieuwe wet- en regelgeving kunnen grote effecten hebben op het succes van een onderneming en het rendement op beleggingen en investeringen. Dit leidt tot andere (latente) klantvragen en klantbehoeften bij vermogende klanten.
Banken kunnen en willen een belangrijke gesprekspartner zijn voor hun vermogende klanten en hen uitdagen tot het maken van bewuste keuzes. Keuzes gebaseerd op actuele en komende ontwikkelingen en passend bij de vermogensstrategie van de betreffende klant. Welke impact wil de klant maken met zijn of haar vermogen? En wat betekenen de ontwikkelingen in termen van kansen en bedreigingen voor de omvang van het vermogen, nu en in de toekomst?
Jouw klanten worden dus geconfronteerd met een grote diversiteit aan vraagstukken en uiteraard wil jij je klanten zo goed mogelijk helpen in deze turbulente tijd.
Dit programma is opgenomen in de leerportalen van ABN AMRO (MyLearning) en Rabobank (Time2Grow).